Thursday, December 30, 2010

RN Itu Rosyam Nor

Rosyam Nor (RN) adalah seorang pelakon (aku rasa semua orang tahu fakta tersebut). pernah tengok Pilih Kasih tak? dialah pengasasnya. aku tak tengok rancangan tu sebab aku rasa tajuk dia sangat lame. daripada dia buat rancangan Pilih Kasih, baik dia buat Pilih Kekasih. Rating penonton akan naik, ramai manusia akan mula berpacaran (bak video miming cikgu shida) dan aku akan join sekali rancangan itu.

---

Ingat tak satu rancangan realiti tv yang main nyanyi-nyanyi berkumpulan tu? ya Gangstarz, tapi aku berharap dia boleh upgrade Gangstarz yang bersaing menjadi kumpulan penyanyi yang hebat tu menjadi Gangster yang bersaing menjadi kumpulan samseng yang hebat. macam crow zero. Gangstarz = U, Gangster = PG18...

---

Castello sepatutnya menjadi sebuah filem Skinhead, kenapa? korang tengok stail rambut RN pun korang boleh agak kenapa aku berkata sedemikian. Masa babak Q nak tembak si RN ni sepatutnya dia luahkan hasrat dia untuk join skinhead sekali dan terus memeluk RN sambil berteriak " aku nak jadi skinhead! shave lah kepalaku ini!" sambil berlinangan air mata dan tiba-tiba lagu we are the skins nyanyian ACAB berkumandang... dramatik tak?

---

Diakhir post ini baru aku perasan bahawa RN terlibat dalam setiap perenggan aku...pelik...




Kenapa aku menaip namamu berulang kali tanpaku sedari dalam post ini?

No comments:

Post a Comment